نانوامولسیون پاک‌کننده چند منظوره

برند:

شرکت تولیدکننده:

شناسه محصول: 005104 دسته:
تاریخ اعتبار:1403/09/09

معرفی محصول

پاک‌کننده‌های چند منظوره، یکی از اقلام ضروری برای نظافت و تمیزکاری قسمت‌های مختلف منازل مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و همچنین سطوح مختلفی چون سینک ظرفشویی، اجاق گاز، سرامیک، کاشی و سایر سطوح چوبی، فلزی، فرش، موکت و …. هستند. از آنجایی‌که این سطوح در معرض آلودگی‌های زیادی هستند، می‌بایست به‌طور مداوم تمیز شوند و لذا مواد پاک‌کنندهای که برای تمیزکاری آنها استفاده می‌شود باید ویژگی‌های خاصی را دارا باشند و عاری از الکل باشند طوری‌که علاوه بر قدرت تمیزکنندگی بالا، باعث صدمه‌زدن به این سطوح و وسایل نشوند. فناوری نانو مشکلات مرتبط با تمیزکاری این سطوح را تا حد زیادی برطرف کرده است. با بکارگیری فناوری نانو، امکان ساخت نانوامولسیون‌هایی با مخلوط کردن چند مایع وجود دارد که علاوه بر خاصیت پاک‌کنندگی قوی، تاثیر مخربی نیز بر روی سطوح تمیزکاری شده نداشته و موجب صدمه زدن به آنها در اثر مرور زمان نمی‌شوند. همچنین به دلیل خاصیت پاک‌کنندگی قوی‌تر شوینده‌های بر پایه نانوامولسیون‌ها، مصرف آب و دیگر مواد شوینده در تمیزکاری سطوح به حداقل رسیده و صرفه‌جویی مناسبی را ایجاد می‌کنند.

پاک‌کنندگی بالا

مواد اولیه طبیعی و گیاهی

بدون الکل

تولید‌شده بر پایه فناوری‌نانو

نقش فناوری نانو در عملکرد محصول

آزمون بررسی میزان پاک‌کنندگی سطوح با آزمون طیف سنجی بازتابی امواج مرئی و فرابنفش (UV-Vis DRS) انجام می‌گیرد و میزان بازتابش نور به عنوان شاخصه‌ای برای میزان تمیزی و قدرت تمیزکنندگی محصول در نظر گرفته می‌شود. بررسی نتایج این آزمون نشان می‌دهد که میزان بازتابش نور پس از تمیزکاری سطوح فلزی آلوده به روغن و دوده با این محصول در مقایسه با سطوح آلوده (نمونه شاهد) به شدت افزایش یافته است. همچنین میزان بازتابش نور پس از تمیزکاری سطوح آلوده با این محصول در مقایسه با پاک‌کننده‌های تجاری موجود در بازار که از مواد شیمیایی زیان‌آور ساخته شده‌اند، نیز به هم نزدیک بوده است. در نهایت نتایج آزمون برای این محصول حاکی از آن است که نانوامولسیون پاک‌کننده چند منظوره تولید شده در شرکت ستاره تابان پاک، قدرت پاک‌کنندگی بسیار مطلوبی را داراست.

نمونه بازتاب نور از سطح در طول موج نور مرئی (%)
سطح فلزی آلوده به روغن و دوده (نمونه شاهد) 30 – 25
سطح تمیز شده با پاک‌کننده تجاری موجود در بازار 42 – 30
سطح تمیز شده با نانوامولسیون پاک‌کننده چند منظوره محصول شرکت ستاره تابان پاک 35 – 30

خصوصیات محصول

نانوامولسیون پاک‌کننده چند منظوره یکی از محصول‌های مبتنی بر فناوری نانو شرکت ستاره تابان پاک است که با نام تجاری پاک‌کننده چند منظوره MSK عرضه شده است. این محصول، نانو امولسیون روغن در آب بدون الکل است که حاوی نانوذرات کروی خاصی بوده و یک تمیزکننده عالی برای سطوح مختلف به‌شمار می‌رود. این محصول همچنین خصوصیات زیر را داراست:

  • حاوی پاک‌کننده‌های طبیعی مخصوص و سازگار با محیط زیست
  • قابل استفاده بر روی کلیه سطوح
  • کیفیت بسیار بالای پاک‌کنندگی
  • مصرف بدون دستکش
  • عدم سمیّت
  • بدون الکل
  • بدون مواد اسیدی یا قلیایی و عدم آسیب به سطوح

کاربرد محصول

  • تمیزکاری انواع سطوح فلزی مانند سینک ظرفشویی، اجاق گاز و …
  • تمیزکاری انواع سطوح چوبی مانند کابینت‌ها، میز و صندلی و …
  • تمیزکاری انواع سطوح سرامیکی، چینی‌های بهداشتی و …
  • تمیزکاری انواع سطوح پلاستیکی، پارکت‌ها، کفپوش‌ها و …
  • تمیزکاری انواع سطوح بافته مانند فرش، موکت و …