نانوامولسیون پاک‌کننده لوستر

برند:

شرکت تولیدکننده:

شناسه محصول: 005118 دسته:
تاریخ اعتبار:1403/09/09

معرفی محصول

لوسترها یکی از اقلام تزئینی و روشنایی بسیار پر کاربرد هستند که در اکثر منازل، ساختمان‌ها، هتل‌ها، مکان‌های پذیرایی، مکان‌های تجاری، مکان‌های تجمع عمومی، مساجد و … برای روشنایی و زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوسترها در انواع و اقسام طرح‌ها و مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. بسیاری از لوسترها از جنس شیشه‌های مخصوص یا پلیمرهای شفاف ساخته می‌شوند و در معرض آلودگی‌های زیادی ناشی از آلاینده‌های محیطی، گرد و غبار، دوده، رطوبت و … هستند. استفاده از مواد تمیزکاری ویژه برای پاک نمودن این وسایل طوریکه علاوه بر قدرت پاک‌کنندگی بالا، به سطح آنها آسیبی وارد نکنند، بسیار مهم است. با بکارگیری فناوری نانو، می‌توان نانوامولسیون‌هایی را با مخلوط کردن چند مایع ساخت که علاوه بر خاصیت پاک‌کنندگی قوی، خواص آنتی‌استاتیک مناسبی داشته باشند تا مانع از جذب گردوخاک بر روی اجزای لوستر شوند. از آنجاییکه این نانوامولسیون‌ها عاری از الکل، مواد اسیدی و قلیایی هستند لذا تاثیر مخربی بر روی این اجزای شفاف نداشته و موجب صدمه زدن به آنها در اثر مرور زمان نخواهند شد.

پاک‌کنندگی بالا

مواد اولیه طبیعی و گیاهی

بدون الکل

تولید‌شده بر پایه فناوری‌نانو

نقش فناوری نانو در عملکرد محصول

آزمون بررسی میزان پاک‌کنندگی که با آزمون طیف سنجی امواج مرئی و فرابنفش انجام می‌گیرد و میزان عبور نور به عنوان شاخصه‌ای برای میزان تمیزی و قدرت تمیزکنندگی محصول در نظر گرفته می‌شود، نشان می‌دهد که میزان عبور نور پس از تمیزکاری شیشه‌های آلوده به روغن با این محصول در مقایسه با شیشه‌های آلوده (نمونه شاهد) به شدت افزایش یافته است. همچنین میزان عبور نور پس از تمیزکاری شیشه‌های آلوده به روغن با این محصول در مقایسه با شیشه‌شوهای تجاری موجود در بازار نیز به هم نزدیک است. در نهایت نتایج آزمون برای این محصول حاکی از آن است که نانوامولسیون پاک‌کننده لوستر تولید شده در شرکت ستاره تابان پاک، قدرت پاک‌کنندگی بسیار مطلوبی را داراست.

نمونه عبور نور از شیشه در طول موج نور مرئی (%)
شیشه آلوده به روغن (نمونه شاهد) 87 – 85
شیشه تمیز شده با شیشه‌شوی تجاری موجود در بازار 90 – 87
شیشه تمیز شده با نانوامولسیون پاک‌کننده لوستر محصول شرکت ستاره تابان پاک 90 – 87

خصوصیات محصول

نانوامولسیون پاک‌کننده لوستر یکی از محصول‌های مبتنی بر فناوری نانو شرکت ستاره تابان پاک است که با نام تجاری اسپری پاک‌کننده لوستر عرضه شده است. این محصول، نانو امولسیون روغن در آب بدون الکل است که حاوی نانو ذرات کروی خاصی بوده و یک تمیزکننده عالی برای سطوح لوستر می‌رود. این محصول همچنین خصوصیات زیر را داراست:

  • تولید شده با مواد اولیه کاملاً گیاهی و سازگار با محیط زیست
  • بدون الکل
  • دارای خاصیت آنتی‌استاتیک و مانع جذب آلودگی‌ها و گرد و خاک به اجزای شفاف لوستر
  • کیفیت بسیار بالای پاک‌کنندگی
  • امکان استفاده بدون نیاز به دستکش
  • بدون مواد اسیدی یا قلیایی و عدم آسیب به اجزای شفاف لوستر

کاربرد محصول

  • تمیزکاری شیشه‌های آویز لوسترها
  • تمیزکاری قطعات و اجزای شفاف لوسترها